×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
نبود آب و برق چالش اصلی رونق تولید در مراغه است

به گزارش همنوا، سیدفرید موسوی در گفتگو با خبرنگاران، با تاکید بر خلاقیت و نوآوری مسئولان امر برای تامین آب و برق مورد نیاز در این شهرستان، بیان کرد: نبود آب و برق چالش اصلی رونق تولید در این شهرستان به شمار می‌رود و متاسفانه تاکنون راهکاری برای آن ارایه نشده است.

به گفته وی کمبود آب حتی روی بخش کشاورزی این شهرستان هم سایه انداخته است و مسئولان باید در برابر این چالش جوابگو باشند.

موسوی معتقد است قبل از آنکه سرمایه‌گذار و کشاورز در این شهرستان به مشکل بخورد، مسئولان امر باید به فکر تامین زیرساخت باشند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شبکه آبرسانی کشاورزی را با هدف بهینه‌سازی مصرف پیگیری خواهد کرد، افزود: کشاورزان و سرمایه‌گذاران سربازان جنگ اقتصادی هستند و باید به آنان کمک کنیم.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی مراغه به دلیل نبود زیرساخت در شهرستان‌های اطراف سرمایه‌گذاری می‌کنند، افزود: وضعیت موجود در شان شهیدپرور شهرستان و هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن این دیار نیست و نباید تمدن این شهر برای توسعه شهرستان‌های اطراف فدا شود.

موسوی با بیان اینکه ۸۰ درصد اقتصاد این شهرستان بر بخش کشاورزی استوار است، تاکید کرد: باید در برابر تامین آب مورد نیاز برای بخش کشاورزان این شهرستان پاسخگو باشیم.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.