×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
پیکر آیت‌الله آل‌هاشم در جوار شهیدان تبریز آرام گرفت

به گزارش همنوا،  مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز از ساعت ۹.۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار و سپس برای تدفین به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد. مراسم ترحیم و شام غریبان امام جمعه تبریز از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ همان روز در مصلی تبریز منعقد می‌شود.

مردم مومن و ولایمتدار آذربایجان شرقی امروز پس از تشییع به یاد ماندنی آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و با غم و اندوهی فراوان با پدر معنوی خود وداع کردند.

پیکر مطهر آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز پس از برگزاری مراسم تشییع به وادی رحمت این شهر انتقال یافت و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز یکی از شهدای سانحه سقوط بالگرد صبح امروز پنجشنبه با حضور پرشور مردم قدرشناس و آگاه مردم تبریز از میدان شهدای این شهر آغاز شد و خیل عظیم حاضرین برای آخرین بار با امام جمعه خود وداع کردند تا یاد و محبوبیتش برای همیشه در دل ها ماندگار باشد.

آل‌هاشم،نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، امام جمعه تبریز و منتخب مردم آذربایجان‌شرقی در ششمین دوره مجلس مجلس خبرگان رهبری بود که در سانحه سقوط بالگرد به همراه رییس‌جمهور، وزیر امورخارجه و استاندار آذربایجان‌شرقی به شهادت رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.