گروه : اجتماعی
این نشست با هدف معرفی ظرفیت های صدا و سیما و اثر بخشی تبلیغات در مسیر رشد اقتصادی صنایع برگزار می شود که با توجه به صنعتی بودن استان، آذربایجان شرقی مقصد اول این نشست بود .
افشار مدیر عامل شرکت سروش با اشاره به تنوع محصولات در تبریز و حضور صنایع بزرگ در آذربایجان شرقی گفت: قطعا استفاده از ظرفیت های تشویقی شرکت سروش در تبلیغات می تواند فروش را زیاد و برند سازی شرکت های استان را تسریع کند.
وی یادآور شد: هم اکنون 72 درصد از تجارت های موفق دنیا از تلویزیون برای تبلیغات استفاده می کنند و تاثیر تبلیغات تلویزیونی در فروش 51 درصد برآورد شده است.
در استان آذربایجان شرقی، 85 درصد صنعت، متعلق به بخش خصوصی است.
ظرفیت های شیرینی و شکلات، قطعه سازی، چرم، فولاد، خودرو سازی، صنایع دستی بخشی از ظرفیت های استان در حوزه صنعتی است که می توان با تبلیغات سازنده در صدا و سیما، جایگاه صنایع را ارتقا داد.
https://hamnava.ir/News/Code/3993231
0 دیدگاه تایید شده