×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 2 آبان 1403  .::.   برابر با : Wednesday 23 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26124 خبر
مس سونگون در قهرمانی هت‌تریک کرد

به گزارش هم‌نوا مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال ایران، بین دوتیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار شد. بازی‌های این دو تیم به خاطر وجود بازیکنان تیم ملی در هر دو تیم همیشه از حساسیت زیادی برخوردار است. دلیل دیگر حساسیت این بازی پیروزی سونگون در برابر حریف خود در بازی رفت بود.

با توجه به وجود شرایط کرونا این بازی با شرایط و تدابیر خاصی از جمله ممنوعیت حضور تماشاگر و محدود بودن تعداد اصحاب رسانه برگزار شد. همچنین قوانین خاصی برا تیم‌ها در نظر گرفته شده بود از جمله ممنوع بودن عکس تیمی و رعایت فاصله اجتماعی در مراسم قبل از شروع بازی.

راس ساعت ۶ بازی با سوت علی پور افشار داور مسابقه آغاز شد. پیش از آغاز مسابقه حرف و حدیث‌هایی درباره انتخاب این داور، ضعیف و نامناسب بودن او برای بازی فینال در میان اصحاب رسانه‌های ورزشی مطرح بود. 

اویل نیمه اول بازی و میدان در دست تیم اصفهانی بود و حملات و نوع بازی این تیم کاملا فیزیکی جلو می‌رفت. در صحنه ای از بازی خطا روی یکی از بازیکنان گیتی‌پسند انجام شد که باعث درگیری بازکنان و کادر فنی دو تیم شد. در نهایت کارت زرد نصیب کاپیتان تیم مس سونگون شد و نیز یکی از اعضای کادر فنی گیتی پسند نیز اخراج شد.

 در ادامه باز هم شاهد صحنه‌های درگیری بین دو تیم مس و گیتی پسند بودیم. در نهایت میثم خیام توانست قفل دروازه تیم گیتی پسند را باز کند. هرچند این برتری زیاد طول نکشید و مرتضی عزتی گل مساوی را وارد دروازه مس کرد.

 در اوخر نیمه دوم، گل سوم بازی و گل دوم تیم مس توسط مهدی جاوید - که در آخر این بازی هم به عنوان اقای گل مسابقات انتخاب شد- زده شد و این نیمه به اتمام رسید.

در اویل نیمه دوم با گل میثم خیام، مسی‌ها به گل سوم دست یافتند. یکی از گل‌ها توسط سعید لحمد عباسب بازیکن گیتی پسند جبران شد. 

بازی مجددا به صورت فیزیکی دنبال شد تا جایی که در اواخر نیمه دوم یک اتفاق مشکوک رقم خورد و باعث درگیری بازیکنان و درنهایت اخراج‌ یکی از بازیکنان تیم مس سونگون شد. بازیکنان مس سونگون در ادامه بازی را با یک یار کمتر ادامه دادند که باعث به ثمر رسیدن گل سوم تیم گیتی پسند توسط مجید حسن زاده بازیکن ملی پوش تیم اصفهانی شد.

 نهایتا بازی در وقت‌های قانونی با این نتیجه به پایان رسید.

در دو وقت اضافه سه دقیقه‌ای، بازی به صورت فیزیکی و جذاب پیگیری می‌شد ولی گلی در بر نداشت.

در ضربات پنالتی به ترتیب نصیری، جاوید، فخیم، تقی زاده، آقاپور و شجری برای مس گل زدند. در سمت دیگر سنگ سفیدی، عباسی، حسن زاده، رایموند و عزتی گل به ثمر رسانند. اما پنالتی آخر توسط برمشوری به تیرک دروازه اصابت کرد تا مس در تعداد جام‌های قهرمانی در لیگ برتر هتریک کند.

بدین ترتیب بازیکنان تیم مس سونگون با شادمانی و گیتی‌پسندی‌ها غرق در غم به رختکن رفتند تا برای مراسم قهرمانی آماده شوند.

کمی بعد علاوه بر بازیکنان، نیروی انتظامی نیز به رختکن رفت. ماجرا از این قرار بود که بین کادر فنی به خصوص سرمربی‌های دو تیم درگیری اتفاق افتاده بود که با ورود عوامل انتظامی، درب رختکن بسته شد. پس از مدتی بازیکنان و عوامل با حالت سرفه و قرمزی چشم از رختکن بیرون آمدند که مشخص نبود دلیل حالت اسپری فلفل بود یا گاز اشک‌آور!

جنجال وقتی بالا گرفت که عوامل تیم گیتی پسند در اعتراض به دخالت پلیس، به یگان انتظامی حمله کردند. در نتیجه درگیری شدید بین عوامل تیم گیتی پسند و نیروی انتظامی شکل گرفت. در این میان هم بازیکنان ملی پوش هر دوتیم اعم از فرهاد فخیم و اصغر حسن زاده و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال که در ورزشگاه به صورت مهمان حضور داشت قصد میانداری و حل ماجرا را داشتند. بعد از گذشت حدود نیم ساعت تیم گیتی پسند به رختکن دیگری منتقل شدند و کار چند نفر از این تیم به بیمارستان کشیده شد هرچند که نمی‌توان از تمارض برخی از بازیکنان چشم پوشید. 

 نکته قابل تامل این مسابقه، عدم حضور مسئولین استانی بود. تا جایی که رییس هیئت فوتبال استان در فینال حاضر نبود. در جشن قهرمانی نیز به جز سرهنگ نوروزی فرماندهی ناحیه تبریز و نماینده ورزقان، جای بقیه مسئولین استانی و شهری خالی بود.

مسعود واعظ

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.