×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
فوت ۳۱۰ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

 در این اطلاعیه آمده است: تا کنون دو میلیون و ۱۶۳ هزار و ۶۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۰۷ هزار و ۵۱۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۵۷۱ هزار و ۱۶۰ دُز رسید.

گفتنی است: از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۰۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۷۹ هزار و ۴۱۵ نفر رسید.

براساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۷ هزار و ۵۳۲ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۲۵۸ هزار و ۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بنابر اعلام این مرکز، پنج هزار و ۱۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین، تاکنون ۱۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.