×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
تبریز میزبان مرحله کشوری بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای کشور شد

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد مهدی زاده، معاون آموزشی سواد آموزی کشور در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: آذربایجان شرقی همواره در میزبانی مسابقات  آموزشی، پرورشی و ورزشی نقش بی بدیل و شایسته ای داشته است .
 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در خصوص انتخاب استان به عنوان میزبان مسابقات هنرهای تجسمی، بیان کرد: رسالت آموزش و پرورش استان استقبال از میزبانی و برگزاری مسابقات به نحو شایسته است .
جعفر پاشایی ضمن تاکید بر هماهنگی بین بخشی، پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در برگزاری این برنامه، افزود: برنامه ریزی و تقسیم کار اساس کار مجموعه قرار گیرد .
 وی با اشاره به این‌که آذربایجان شرقی ظرفیت و پتانسیل‌های لازم برای برگزاری مسابقات کشوری را دارد، گفت: دقت در کیفیت برگزاری مسابقات مورد نظر متولیان امر قرار گیرد .
 پاشایی خاطرنشان کرد: تاکید ما، همراهی و پشتیبانی تمامی متولیان و مسئولین برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات است .
راهیابی هشت هنرجوی آذربایجان شرقی به مرحله نهایی جشنواره هنرهای تجسمی 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در ادامه جلسه، گفت: برنامه کیفیت بخشی بر اساس سند تحول در بخش فنی و حرفه ای برگزار می‌شود و یکی از آن‌ها جشنواره هنرهای تجسمی است .
عاشور اکرمی از از راهیابی هشت هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه ای استان به مرحله نهایی بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای کشور خبر داد .
وی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی به میزبانی تبریز در نیمه دوم مرداد ماه با شرکت ۳۵۰ دانش آموز و هیئت همراه در مدت سه روز برگزار خواهد شد .
گفتنی است، آزمون عملی مرحله کشوری جشنواره، به میزبانی استان آذربایجان شرقی، برگزار خواهد شد و استان‌ها باید بر اساس جدول زمان‌بندی آثار خود را برای ارائه در نمایشگاه ارسال کنند. در بخشنامه ارسالی به استان‌ها و مناطق جزییات نحوه شرکت در آزمون عملی و همچنین اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای اعلام ‌شده است .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.