گروه : رپرتاژ خبری
مناقصه عمومی
فراخوان انتخاب پیمانکار تعمیرات ساختمانهای دانشگاه
دانشگاه تبریز در نظر دارد فراخوان انتخاب پیمانکار تعمیرات ساختمانهای دانشگاه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بر گزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی این پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت بر خط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.
شرکتهای دارای حداقل رتبه ۵ ابنیه بصورت توام، مجاز به شرکت در مناقصه می باشند.
مبلغ برآورد اولیه کارفرما براساس فهارس بهای سال ۱۴۰۲ سازمان برنامه و بودجه با اعمال ضرایب بالاسری، منطقه و تجهیز و برچیدن کارگاه: 131.619.326.249ریال (یکصد و سی و یک میلیارد و ششصد و نوزده میلیون و سیصد و بیست و شش هزار و دویست و چهل و نه ریال)
مدت پیمان: 5 ماه
مواعد زمانی:
- تاریخ انتشار فراخوان: 1402/05/10
- مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت 9 صبح مورخ 1402/05/16 از سایت ستاد
- آخرین مهلت ارسال پیشنهادات: ساعت ۹ صبح مورخ 1402/05/26از طریق بارگذاری در سامانه ستاد
- زمان بازگشایی پاکت ها: ساعت 9:۳۰ صبح مورخ 1402/05/29
نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار:
مبلغ ضمانت نامه 6.600.000.00۰ ریال - به حروف شش میلیارد و ششتصد میلیون ریال و ارائه آن طبق یکی از بندهای زیر: الف) رسید بانکی واریز وجه مزبور به شماره شبا 830100004001072206377814 نزد بانک مرکزی به نام سپرده دانشگاه
ب) ضمانتنامه بانکی به نفع دانشگاه تبریز و بدون هیچ قید و شرطی از بانکهای معتبر با مدت اعتبار حداقل سه ماه از تاریخ صدور.
اطالعات حامی و آدرس دستگاه :
1- اصل ضمانت نامه شرکت در مناقصه ضمن بارگذاری در سامانه ستاد، به صورت فیزیکی در پاکت الف، بصورت لاک و مهر شده توسط نماینده شرکت(مهر شرکت را حتما همراه داشته باشند) تا ساعت14 مورخ 1402/05/25 به آدرس دبیرخانه مدیریت امورفنی تحویل گردد.
2- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی کند و دانشگاه مجاز است با عنایت به صرفه و صلاح خود هریک از پیشنهادها را قبول و یا رد نماید.
3- درج امضا و مهر شرکت توسط نماینده معرفی شده در کلیه مراحل مناقصه ضروری است
4- پرداخت هزینه های آگهی روزنامه بر عهده برنده مناقصه است.
5- اطلاعات تماس وآدرس دستگاه: مدیریت امور فنی به آدرس بلوار 29بهمن، روبروی سازمان قطار شهری، ورودی درب علامه، ساختمان ادارات مرکزی طبقه 2 – شماره تماس: 04133393435
6- هزینه خرید اسناد مناقصه 2.000.000 ریال می باشدکه شرکت کنندگان باید تصویر فیش واریزی به حساب شب 620100004001072203019567 نزد بانک مرکزی به شناسه پرداخت 366072254116000114520029037493 را جزو مدارک پاکت (ب) در سامانه بارگزاری نمایند.
https://hamnava.ir/News/Code/2763957
0 دیدگاه تایید شده