×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
محصولات «آراز و آيناز» با بهره‌گیری از فرهنگ بومی آذربایجان رونمایی شد

به گزارش همنوا، اين محصولات برگرفته از فرهنگ بومي منطقه آذربايجان و شهر تبريز بوده و برای کودکان و نوجوانان ایران زمین طراحی و تولید شده است.

این اقدام فرهنگی توسط موسسه رهپويان قرآن و عترت ياس طراحی و در كارگاه جهادي اين موسسه توليد شده است. توليد اين محصولات از ايده تا طراحي و اجرا توسط جوانان تبریزی و باهدف ايجاد الگوهاي مناسب بومي و متناسب با فرهنگ منطقه‌اي براي كودكان و نوجوانان در حال طراحي و اجرا است.

این برنامه در سه بخش مختلف اعم از شخصيت پردازي دو كودك به نام آراز و آيناز با رونمایی پوستر این شخصیت‌ها با لباس محلی، آموزشي، عبادت و...، رونمایی از دو مورد پوستر تصوير سازي شده با شخصيت‌‌هاي آراز و آيناز و همچنین رونمایی از محصولات فرهنگي و نوشت افزار برپا شد.

آیین رونمایی از این اقدام خودجوش فرهنگی با حضور سردار پورجمشيديان معاون هماهنگ كننده نيروي زميني سپاه پاسداران و از فرماندهان اسبق سپاه عاشورا، غلامرضا حسن‌پور رييس سازمان بسيج اصناف و فعالين اقتصادي كشور، سردار اميرمجاهدي، سردارحسن زاده، رييس اتحاديه كشوري نوشت افزار، رييس اتحاديه كشوري سراجان و كيف، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، مجمع نوشت افزار ايراني اسلامي ايران نوشت و... در سالن همايش سردارشهيد حاج قاسم سليماني برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.