×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25247 خبر
بخشودگی کامل اجاره‌بهای اماکن و فضاهای گردشگری تا پایان ۹۹

به گزارش همنوا به نقل از ایرنا، علی‌اصغر مونسان اعلام کرد: در جلسه هیئت دولت که عصر دیروز (یکشنبه ۱۶ شهریور) برگزار شد، مصوبه بخشودگی کامل اجاره‌بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بخش خصوصی تا پایان سال جاری توسط هیئت‌وزیران تصویب شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از کسب‌وکارها در بخش گردشگری از دولت درخواست کرده بودیم تا این بخشودگی تا پایان سال جاری ادامه پیدا کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: بر اساس برآوردهایی که انجام دادیم میزان خسارت‌های واردشده به بخش گردشگری ناشی از شیوع ویروس کرونا تا مرداد ۹۹ حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است که تعداد بیکاران را نیز در این بخش افزایش داده است.

مونسان تصریح کرد: برای حمایت از بخش گردشگری در دوران شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به بخش خصوصی کمک کنیم.

معاونت گردشگری نیز بر اساس دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن پیشنهاد و پیگیری مستمر حمایت‌های دولتی از بخش خصوصی حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، کمک‌ها و حمایت‌هایی را که در چارچوب اختیارات وزارتخانه در کاهش هزینه‌های بخش خصوصی مؤثر بوده را طی بخشنامه‌های مختلف انجام داده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.