×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
حداقل حقوق کارکنان در سال آینده مشخص شد

به گزارش همنوا، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با توجه به آماده‌سازی لایحه بودجه، پیش‌بینی سال بعد هم این است که هفت میلیون تومان حداقل حقوق کارکنان دولت باشد و معافیت مالیاتی نیز همین رقم است.

احسان خاندوزی امروز (سه شنبه) در ابتدای نشست خبری هفتگی خود با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای ورود یک جبهه سرما به کشور اظهار کرد: از همه مردم و مسئولان تقاضا داریم که با مدیریت مصرف و کاهش تقاضای گاز کمک کنند که گاز خانگی کشور بدون مشکل، این دوره را پشت سر بگذارد و مصرف گاز در روال تجاری و اداری به ماموریت خود ادامه دهد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در کشور در چند سال گذشته فراز و فرود داشته، اما در دولت قبل به شکل متوسط با کاهش سرمایه‌گذاری روبرو بودیم و این مشکل ادامه داشت تا اینکه دولت سیزدهم برای بهبود این وضعیت اقداماتی انجام داد که اوضاع را بهتر کرد.

۸۸ درصد از درآمد مصوب بودجه حاصل شده است

خاندوزی گفت: در حوزه عملکرد بودجه‌ای ۹ ماهه دولت ۹۱۷ هزار میلیارد تومان درآمد داشتیم که ۸۸ درصد عدد مصوب است و نیز ۶۳ درصد بیش از رقم مشابه سال گذشته است که کمک می‌کند درآمد پایدار افزایش یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تحرکات خوبی در تولید و سرمایه‌گذاری انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به آماده‌سازی لایحه بودجه، پیش‌بینی سال بعد هم این است که هفت میلیون تومان حداقل حقوق کارکنان دولت باشد و معافیت مالیاتی نیز همین رقم است.

وی افزود: همچنین ۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان دولت را داریم که بین ۱۵ تا ۲۵ درصد متناوب است، اما متوسط آن همان ۲۰ درصد خواهد بود.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.