×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25248 خبر
امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/صدور بیش از ۴۵۵ هزار کارت

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از صبح فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد آغاز می شود و برگزاری این آزمون طی روزهای جمعه  ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد نیز ادامه دارد.

 

وی در ادامه بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد ۶۹۱ هزار و ۹۶۸ نفر برای کسب ۱۵۷ هزار صندلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به رقابت می پردازند، تصریح کرد: بر این اساس داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است برای حضور در جلسه آزمون‌ به نشانی مندرج بر روی کارت آزمون مراجعه کنند. 

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه را تنظیم کنند، گفت: داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

زرین تاکید کرد: آن دسته از داوطلبان آزمون ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید پرینت کارت شرکت در آزمون رشته دوم خود را نیز از درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۹۵۷ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است تا پایان امروز ۱۵ مرداد ماه سال جاری به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کرده و پرینت گواهی سلامت صادر شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند. ضمن اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان نیز امروز به پایان می رسد.

 

زرین تاکید کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تعداد ۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد به ویروس کرونا مبتلا هستند. همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کووید-۱۹ شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) از سوی این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

 

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.