×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
قدردان آقای زنوزی هستیم/ سپاه بنای تیم‌داری ندارد

به گزارش همنوا به نقل از فارس، فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه باشگاه تراکتور متعلق به مردم است و هر مجموعه ای که این باشگاه را مدیریت می کند به نمایندگی از مردم و به عشق مردم اداره این تیم مردمی را بر عهده می گیرد، اظهار کرد: آقای زنوزی در طول مدت باشگاه داری، هزینه قابل توجهی برای موفقیت این تیم صرف کرده و از این بابت به عنوان یک هوادار قدردان آقای زنوزی هستیم.
وی افزود: این تیم همواره باید در بالای جدول باشد و طرفداران خود را سربلند کند. تراکتور ظرفیت بزرگی است و طبیعتاً مردم انتظار نتایج بهتری از باشگاه دارند. 
 فرمانده سپاه عاشورا گفت: جلسه بررسی مسائل باشگاه تراکتور قرار بود دو هفته پیش برگزار شود که با شهادت استاندار محترم این اتفاق رخ نداد و اکنون باتوجه به اطلاعیه باشگاه تراکتور مبنی بر واگذاری باشگاه، این هفته طی نشستی با حضور مسئولین استانی به مشکلات این تیم رسیدگی خواهد شد.
سردار عباسقلیزاده در پاسخ به این سوال که امکان تیم‌داری مجدد سپاه و برگشت مالکیت تراکتور به این مجموعه وجود دارد یا خیر، ابراز داشت: این موضوع قابل بررسی است و باید همه جوانب آن بررسی شود. سپاه تا حد امکان بنای تیمداری ندارد. ما معتقدیم با تدبیر و درایتِ مسئولین استانی مسائل باشگاه تراکتور حل شدنی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.