×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌‌ونقل عمومی تبریز اضافه شد

به گزارش همنوا به نقل از شهریار، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در آیین راه اندازی ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز که با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، فریدون بابایی اقدم، حکیمه غفوری و روح الله دهقان نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت و نتایج مثبت در شهر مرهون همراهی و همدلی موجود بین شورا و شهرداری است.

آیت‌الله دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم ضمن قدردانی از اقدامات مثبت شهردار تبریز و همراهی اعضای شورای اسلامی در مسیر توسعه شهر، افزود: اضافه شدن ۵۰‌ دستگاه اتوبوس جدید، آنهم خودروهایی که در خود کلانشهر تبریز تولید شده، جای بسی خرسندی دارد و امیدواریم اقدامات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر تدوام یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز امسال در بحث بهسازی معابر و آسفالت ریزی عملکرد مطلوبی داشته، گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی تمامی کارکنان مجموعه، شاهد بهبود عملکرد و ارتقا خدمات رسانی در تمامی حوزه های شهری باشیم. 

شهردار تبریز نیز با بیان اینکه سیاست گذاری مدیریت شهری همت مضاعف در امر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر است، اظهار کرد: با حمایت های بی دریغ شخص استاندار آذربایجان و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز گام های موثری در حوزه این برداشته است به طوری قرداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با شرکت اسنا منعقد شده و خوشبختانه این اتوبوس ها در کلانشهر تبریز ساخته می شود.

 یعقوب هوشیار با اشاره به نوسازی ۱۷۰۰ تاکسی در سال جاری با هدف کاهش آلودگی شهر تبریز تصریح کرد: با اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد بهبود خدمت رسانی در این حوزه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با پیگیری مجدانه پروژه خط دو مترو، نوسازی سازی اتوبوس های درونشهری، می خواهد بخشی از ترافیک شهری را کاهش دهد، خاطر نشان کرد: متاسفانه این حوزه در گذشته مورد غفلت و کم توجهی قرار گرفته بود.

هوشیار در پایان تصریح کرد:این اتوبوس ها با هدف توزیع متوزان امکانات شهری عمدتا به محلات و مناطق کم برخوردار شهر اختصاص می یابد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.