×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Wednesday 24 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25391 خبر
کریدور "فناوری اطلاعات و ارتباطات" در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، علی جهانگیری در دومین جلسه کارگروه اقتصاد دیجیتال استان که به منظور هم‌اندیشی در خصوص راه‌اندازی کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات در آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: هدف این طرح، ایجاد بستری برای تسهیل‌گری شرکت‌های حوزه ICT است تا ضمن تامین نیازهای استانی، منطقه‌ای و کشوری، زمینه برای صادرات محصولات ICT نیز فراهم شود.

 

وی با بیان این‌که راه‌اندازی این مرکز، امکان رشد شرکت‌های نوپای حوزه ICT و ایده‌های فناورانه در این حوزه را ایجاد می‌کند، گفت: برای این منظور باید برنامه‌ای مشخص و مدون تهیه و وظایف تمام دستگاه‌های مرتبط در اجرای پروژه مشخص شود.

 

وی همچنین برآورد منابع مورد نیاز برای راه‌اندازی کریدور ICT در استان را خواستار شد و افزود: باید با فراهم کردن امکانات و تسهیلات مناسب از جمله معافیت مالیات و عوارض، شرکت‌ها را برای استقرار در این مرکز ترغیب کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، جهانگیری با اشاره به اهداف راه‌اندازی کریدور ICT در استان، گفت: این مرکز باید محلی باشد تا سازمان‌ها نیازهای خودشان را در آن جا مطرح کنند و برای این نیازها راهکارهای مناسب ارائه شود.

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.