×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26082 خبر
پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش همنوا، حبیبه هراتی در ششمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت پناهگاه حیوانات چند ماه دچار وقفه شده بود که با پیگیری های لازم، مشکلات حل شده و تلاش می کنیم تا پایان سال‌جاری این پناهگاه را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در دست اجرا است که در این مجموعه ساختمان کلینیک با سازه پیش ساخته بتنی و محل نگهداری برای سگ‌ها تعبیه می‌شود.

هراتی خاطرنشان کرد: مراحل زنده گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب شهری با استفاده از داروهای بیهوشی و امکانات لازم در تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز انجام می‌گیرد. ضمن اینکه در کلیه مناطق اکیپ زنده گیری سگ‌های بلاصاحب با خودروهای مخصوص راه اندازی و مجهز شده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان پیگیر تکمیل پروژه پناهگاه نگهداری حیوانات شهری هستیم، گفت: سگ‌های بلاصاحب تبریز پس از زنده گیری توسط شهرداری با مشارکت کارشناسانی از اداره کل دامپزشکی تبریز عقیم سازی شده و علیه بیماری هاری واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد: احداث پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز در سال جاری اقدامی مهم و اساسی در ساماندهی سگ‌های بلاصاحب است که با عقیم‌سازی آنها در این مرکز، می‌توان جمعیت سگ‌های بلاصاحب را بهتر از قبل کنترل کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.