×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25247 خبر
پرشورها در انتظار سه امتیاز تراکتور از اراک

به گزارش همنوا، شاگران قربان بردیف در چهار بازی گذشته و به رغم داشتن برخی برتری ها نسبت به حریفان در بازی های انجام شده، تاکنون نتوانسته اند پیروز میدان باشند و در ۲ بازی نتیجه را واگذار کرده اند و در ۲ بازی نیز به تساوی رضایت داده اند.

در چهار هفته سپری شده از لیگ، تراکتور در هفته نخست در سیرجان ۲ بر یک مغلوب گل گهر شد تا طلسم عدم برتری در بازی های نخست برای این تیم همچنان باقی بماند، شاگردان بردیف در هفته دوم و در تبریز با ذوب آهنی ها به تساوی یک بر یک رسیدند و فرصت کسب سه امتیاز این بازی خانگی و البته بدون تماشاگر را از دست دادند.

سرخ پوشان آذربایجان در هفته سوم در اهواز در مصاف با فولاد و با اینکه سرتر از حریف بودند نتیجه بازی را در دقایق پایانی به میزبان واگذار کردند تا دست این تیم از حداقل امتیاز ممکن نیز کوتاه بماند، اما در هفته چهارم در جایی که امید بسیار می رفت تا تراکتور در بازی خانگی و در حضور هوادارانش نخستین سه امتیاز فصل را در مصاف با هوادار تهران کسب کند باز مساوی پایان کار شد تا بردیف و شاگردانش شروع خوبی را در لیگ نداشته باشند.

تراکتور در هفته پنجم نیز دیدار سختی پیش رو دارد و به مصاف حریفی می رود که در ۲ دوره حضور خود در لیگ برتر برای تراکتور دردسر آفرین شده و به سختی به تراکتور امتیاز داده است.

این ۲ تیم در ۲ دوره گذشته لیگ برتر چهار با مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه آن سه برد برای تیم اراکی و تنها یک برد برای تراکتور بوده است، نماینده اراک در مسابقات لیگ برتر در نخستین حضور خود در این رقابت ها، در دیدار رفت یک بر صفر برنده شده اما نتیجه بازی برگشت را سه بر یک واگذار کرد، این تیم در فصل گذشته که شروع خوب در ابتدای لیگ همراه بود در دیدار رفت ۲ بر صفر و در بازی برگشت یک بر صفر برنده میدان شد.

عملکرد تیم اراکی در ۲ فصل قبل نشان از جدیت این تیم و انگیزه بالای بازیکنانش دارد و همین ۲ فاکتور، برگ برنده این تیم در بازی های حساس لیگ برتر بوده است.

تراکتور در این فصل در هر دو بازی خارج از خانه نتیجه بازی را واگذار کرده و این بازی سومین بازی خارج از خانه این تیم پرطرفدار و پرشور است و در مقابل تیم اراکی نیز در ۲ بازی خانگی خود موفق به کسب امتیاز نشده و عملکرد بدی در بازی های خانگی داشته است.

به رغم اینکه تراکتور در چهار بازی قبلی کمتر از انتظار ظاهر شده اما مسئولان تراکتور به حمایت از سرمربی تیم و دادن زمان به وی تاکید دارند که این در نوع خود ستودنی است اما قربان بردیف و شاگرانش نباید بیش از این فرصت سوزی کنند و با از دست امتیاز در بازی های حساس از کورس رقابت ها و قافله تیم های مدعی عقب بمانند.

هواداران پرشور تراکتور همواره در سرما و گرما و روزهای خوب و بد این تیم در کنار آن بوده و به هر طریقی از تیمشان حمایت کرده اند اما این حمایت ها و همراهی ها تا زمانی ادامه دارد که مجموعه تیم نیز حرکتی به خود بدهند و با کسب نخستین سه امتیاز فصل در مقابل آلومینیوم اراک، موجب دلگرمی و روشن شدن امید در دل هواداران شوند.

آنچه مسلم است ماموریت بردیف در این بازی خارج از خانه دشوار است ماموریتی که اگر با موفقیت همراه نباشد شاید برای بردیف گران تمام شود چرا که هواداران تراکتور در بازی هفته قبل این تیم با تیم هوادار، اعتراض خود به نتایج را با سکوت و ترک زودهنگام ورزشگاه نشان دادند از این رو بردیف هرچه زودتر باید یک بازی را با دست پر به سود تراکتور پایان دهد.

تیم تراکتور در پایان هفته چهار با کسب ۲ امتیاز از چهار بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که این رده جدولی بالا و پایین می شود و آیا تراکتور می تواند با سه امتیاز این بازی، دست کم از تیم اراکی جلو بزند یا نه؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.