×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
پایان تبعیض‌ها در مازوت‌سوزی

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اقداماتی که برای تامین سوخت نیروگاه حرارتی تبریز انجام شد و از وزیر نفت طرح سوال کرده و با فشاری که به مسئولین وارد شد خوشبختانه مدت‌ها است که در نیروگاه حرارتی تبریز مازوت سوزی نداشتیم.

وی با بیان اینکه ما دو شرط برای استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز داشتیم، افزود: وزارت نفت تنها در دو حالت مجاز به استفاده از مازوت در نیروگاه‌ است؛ اول آنکه به‌حدی سرما باشد که مصرف گاز بالا برود و در صورت عدم استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها، گاز خانگی و تولید برق به خطر بیافتد و دوم آنکه تبعیضی نباشد و اگر در تبریز مازوت می‌سوزد در سایر شهرها نیز استفاده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چند روزی است به دلیل سرمای زیاد در تمامی نواحی کشور و خطر قطعی گاز و برق، در کلیه‌ی نیروگاه‌های کشور از جمله نیروگاه حرارتی تبریز مازوت سوزانده می‌شود، بنابراین هیچ تبعیضی وجود ندارد و ما هم هیچ اعتراضی نداریم.

به گزارش ایسنا، متفکر آزاد در پایان تاکید کرد: آنها به وعده‌ی خود عمل کردند و بنده نیز صادقانه به مردم گزارش عملکرد و پیگیری‌ها را می‌دهم که امیدواریم با کاهش سردی هوا دوباره شاهد پایان مازوت‌سوزی در سراسر کشور باشیم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.