×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
ویسی: محکوم بودیم به نباختن و بردن

به گزارش هم نوا ، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ماشین‌سازی گفت: قبل از هر چیزی به حسین فرکی بابت این تیم شایسته تبریک عرض میکنم. پیکان لایق این جایگاه نیست.
در تمام نقاط زمین خوب بازی کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم، توان جبران داشتیم و به جبران امیدوار بودیم. اگر می باختیم ظالمانه بود.

عبدالله ویسی به بازی خوب تیمش اشاره کرد و گفت:
نیمه اول قبل از گل بازی خوب کردیم. در تمام نقاط بازی مان خوب بود. 15 دقیقه بد بازی کردیم. با توجه به نفرات خوب، دست ما در نیمکت باز بود.بحث روحی امروز اهمیت داشت.

وی در ادامه افزود: ما محکوم بودیم به نباختن و بردن. کنار خط ذهنم باز بود برای نباختن و همین به بچه ها القا شد. خدارو شکر که بازی را نباختیم.

ویسی درباره تاثیر بازیکنان قد بلند گفت: هر تیمی که بازیکن قد بلند دارد از آن استفاده می کنند، ما آن هنر را نداریم و نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم.

وی در ادامه به تمجید از مغانلو پرداخت و اظهار داشت: مغانلو بازیکن فوق‌العاده ای است و فعلا نصف علی دایی فوتبال بازی می کند.

ویسی در ادامه به تمجید از تیمش پرداخت و اظهار داشت: این تیم، تیم خیلی خوبی است و چون خوب بسته شده بود 15 مربی در صدد این بودند که به این تیم بیایند. اگر پیکان تیم خوبی نبود این اتفاق نمی افتاد.
این تیم در لیگ ماندگار خواهد بود.

سرمربی پیکان در پایان اضافه کرد: جایی که دو بر صفر عقب افتادیم گفتم نمی بازیم، برگشتم و روی نیمکت نشستم. خدا کمک کرد و بازی را نباختیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.