×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
وضعیت مدیریت شهری تبریز سریع‌تر به ثبات بازگردد

به گزارش همنوا، عابدین خرّم در گفت و گو با خبرنگاران به حواشی اخیر مدیریت شهری کلانشهر تبریز واکنش نشان داد و افزود: تغییر، تثبیت و انتخاب مدیران منوط به تاثیرگذاری بر بهبود شرایط مردم و تقویت روند خدمتگذاری است و قرار نیست با مشاهده ضعف احتمالی یا اختلاف‌نظرها، اهرم های تغییر را سریعا فعال کرد، بلکه باید با اقدامات هدایتگر و تذکرات دلسوزانه، موجبات هم افزایی و کارآمدی سیستم را فراهم نمود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در جایگاه‌هایی که با رای مردم نسبت مستقیم یا غیرمستقیم دارند، نفیا و اثباتا دخالتی نداشته و نخواهم داشت.

وی اضافه کرد: یک توصیه بیشتر ندارم؛ اگر برای جایگاهی مدیر یا مسئول انتخاب میشود، اهداف انقلاب اسلامی و شاخصه‌های کارآمدی برای نیل به اهداف سازمانی مورد توجه قرار گیرد تا شرایط مردم به سمت بهبودی رفته و ریل پیشرفت سرعت گیرد.

به گزارش ایرنا، عباس رنجبر شهردار سابق تبریز ۳۰ بهمن ماه تنها پس از حدود ۱۷۰ روز توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز استیضاح و با ۹ رای موافق در برابر ۴ رای مخالف برکنار شد.

به دنبال این اقدام، شورای شهر تبریز نام سه نفر شامل اکبر غفاری، یعقوب هوشیار و مظفر سلیمانی را به عنوان نامزدهای شهرداری اعلام کرد که بلافاصله غفاری از این نامزدی کنار رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.