×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403  .::.   برابر با : Tuesday 16 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25356 خبر
هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات صبح امروز تشکیل شدند

فرماندار تبریز خبر داد: هیئت های اجرایی به ریاست فرماندار و با همکاری دادستانی شهرستان تبریز مسئول بررسی صحت اجرای انتخابات و بررسی صلاحیت داوطلبین و انتخاب محل شعبات و بررسی شکایت های حوزه های استانی است.

به گزارش همنوا، فرماندار شهرستان تبریز صبح امروز با حضور درجمع خبرنگاران تشریح کرد: سی نفرا از معتمدین شهر امروز برای تشکیل هیئت نظارت در فرمانداری حضور یافتند که 8 نفر از آنان به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند که از امروز شروع به کار کردند.

مردم با نمایندگان متخلف همکاری نکنند

دادستان تبریز باتاکید بر اینکه هیچ مسئولی حق جانب داری از کاندیداها را ندارد،گفت: اگرتخلفی صورت گیرد حتی اگردر فرمانداری هم باشد،برخورد جدی و قانونی خواهد شد. بابک محبوب علیلو خبرداد: از چندماه قبل اقدام به ایجاد ستاد پیگیری تخلفات انتخاباتی کرده ایم و از پایان ثبت نام به بعد با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی فعالیت کاندیداهای استان را تحت نظر قرار داده ایم. وی ادامه داد: هم در دادسرا و هم در دادگاه های بدوی، شعبه های ویژه ای برای پیگیری تخلفات انتخاباتی ایجاد شده است. علیلو در آخر با تاکید بر این که مردم با متخلفین همکاری نکنند گفت: کاندیدی که قانون را نقض می کند نمی تواند قانون گذار خوبی برای مردم باشد.

خبرنگار: مهدی زمانفر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.