×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس آغاز شد

به گزارش همنوا، در این مراسم که در کنار رود ارس برگزار شد محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، داوران جشنواره به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و مشاور فرهنگی مدیرعامل این سازمان حضور داشتند.

این جشنواره در دو بخش آزاد و آئین سنتی برگزار می شود و از میان ۱۱۰ اثر ارسالی از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه، هیات داوران در بخش آزاد (رقابتی) ۱۰ نمایش و در بخش آیینی سنتی ۶ نمایش را انتخاب کرده است.

مش کاظم حلبی، جولا، مرکز خطر، دفک، یک موجود عجیب، کورپو، بغض تو جرم من است، بیسکوئید، مبارک و غول برفی و عروسی عمونوروز و ننه سرما، ۱۰ اثر انتخابی در بخش آزاد جشنواره تئاتر خیابانی ارس هستند.

تولکی سنی، خیدیر بایرامیندا، غولیبانی، آذربایجان آئین لری، یایلیق و داش آشی نیز ۶ اثر انتخابی توسط هیات داوران در بخش آئین سنتی این جشنواره است.

هفتمین جشنواره سراسری نمایش های خیابانی، محیطی و فضای باز منطقه آزاد ارس به مدت سه روز برگزار می شود و اختتامیه این جشنواره دهم فروردین ماه خواهد بود.

مهدی صالحیار، علی فتوحی و میرمیلاد مهدی زاده داوری آثار ارسالی به هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را برعهده دارند.

فرهاد قائمیان، وحید لک و فرزاد تقی لر که هر سه از اساتید برجسته و نام آشنای هنرهای نمایشی کشور هستند داوری آثار راه یافته به بخش نهایی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را برعهده دارند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.