×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
قدردانی واعظی از رهبر انقلاب برای اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی

به گزارش همنوا به نقل از ایرنا، «محمود واعظی» روز سه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانیِ مربوط به کرونا ان شاء الله در آستانه ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.

 

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: لازم است از رهبر معظم انقلاب قدردانی کنیم که با صدور اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی، دست دولت را برای اعطای این تسهیلات به مردم باز کردند.

 

حسن روحانی امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت گفت: تلاش ما این است که بتوانیم ۴ یا ۵ روز قبل از اول ماه رمضان این یک میلیون تومان در حساب همه یارانه بگیران واریز شود و آنها بتوانند باز آن استفاده کنند البته چارچوبی دارد که به مردم اطلاع داده می‌شود آنهایی که مایل هستند از این وام قرض الحسنه استفاده کنند، باید از طریق پیامک اعلام کنند.

 

رییس‌جمهوری ادامه داد: پولی که به‌شکل وام در اردیبهشت‌ماه پرداخت می‌شود، ‌از تیر ماه به تدریج از یارانه آنها کسر خواهد شد. یارانه اردیبهشت و خرداد آنها پرداخت می‌شود و از تیر ماه به بعد ماهانه یک مقدار کسر می‌شود به خاطر آن یک میلیون وامی که به صورت قرض الحسنه پرداخت شده،  رقمی حدود ۳۵ هزارتومان است که برداشت می‌شود.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.