×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
فیلم منتشر شده از افتادن سقف هواپیما مربوط به فرودگاه تبریز نیست

به گزارش همنوا، طی روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در زیرنویس آن از افتادن سقف (کاذب هواپیما) بر سر مسافر و مشکل در فرود هواپیما در فرودگاه تبریز اشاره و عنوان شده پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر است.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در رابطه با فیلم منتشره شده در فضای مجازی  گفت: هیچ حادثه و یا اتفاق پروازی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز رخ نداده و تمام پرواز طبق روال عادی انجام شده است.

وی افزود: هیچ هواپیمایی در روزهای اخیر مشکل فرود در فرودگاه بین المللی تبریز نداشته است.

آذری تاکید کرد: فیلم منتشر شده مطمئنا متعلق به فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی( تبریز- سهند) نیست.

همچنین منبع آگاه در ایران ایر در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: طی دو هفته اخیر هیچ گزارشی از سوی مسافران و یا گروه‌های پروازی مبنی بر وقوع اتفاقی غیرمعمول و یا نظیر آنچه عنوان شده در پروازهای ایران ایر در تبریز یا فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از سوی ایران ایر دریافت نشده است.

این منبع در پی اسرارهای خبرنگار فارس تاکید کرد: حتی در مدت اشاره شده تاخیر نیز در پروازهای ایران ایر در مسیر تبریز فیلو یا مشکل فرود اتفاق نیفتاده است.

گزارش فارس حاکی از آن است که این فیلم و اتفاق مربوط به هواپیما در زمان پرواز اتفاق افتاده و هیچ مشکلی در فرود هواپیما نبوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.