×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز با 500 دستگاه اتوبوس/ کمبود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر

به گزارش همنوا، روح الله رشیدی" در نشست مشترک اعضای شوراهای شهر تبریز و زنجان با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر حمل و نقل عمومی تبریز با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس خدمات رسانی می کند و این تعداد با توجه به میزان جمعیت و مشکلات ترافیکی تبریز، بسیار ناامیدکننده است.
وی در ادامه با انتقاد از فقدان و عدم تصویب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تبریز، از تلاش شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک برای تدوین و تصویب این طرح خبر داد.

عضو شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک برای اجرای آزمایشی "حمل و نقل ترکیبی" در تبریز خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح آزمایشی حمل و نقل ترکیبی، به صورت پایلوت و با محوریت مترو، تاکسی، اتوبوس و مینی بوس در یکی از مناطق و مسیرهای شهری تبریز به زودی به مرحله اجرا درخواهد آمد و در صورت موفقیت آن، نسبت به تعمیم و فراگیری طرح حمل و نقل ترکیبی در همه مناطق شهری تصمیم گیری خودهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تبریز در عین حال، ابراز امیدواری کرد با تصویب و اجرای طرح ها و برنامه های جدید در حوزه حمل ونقل، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی تبریز به تدریج کاهش یابد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.