×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
عاشق نقش‌های ملودرام هستم/ مردم سریال‌های ایرانی را دوست دارند

به گزارش همنوا به نقل از فارس، «فاطمه گودرزی»، بازیگر مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» که مدتی است از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود،  گفت: در ابتدا همایون اسعدیان به عنوان کارگردان مرا برای ایفای این نقش انتخاب کردند و پس از مذاکرات فیلمنامه را خواندم. سال ها بود که من و همایون اسعدیان با هم همکاری  نکرده بودیم و خیلی دوست داشتم که در مقام کارگردانی با او همکاری داشته باشم.

 

این بازیگر با سابقه ادامه داد: پس از خواندن فیلمنامه نیز مشتاق ایفای این نقش شدم‌. البته قبل از اینکه نقش را دوست داشته باشم، کارکردن با همایون اسعدیان برایم انگیزه بود و باعث شد که وارد این پروژه شوم.

وی در پاسخ به این سوال که همکاری با همایون اسعدیان چطور بود و چقدر شما را در ایفای نقش آزاد می گذاشت، افزود: البته که کارگردان همیشه در ایفای نقش بازیگر تاثیر زیادی دارد و‌ به او کمک می‌کند. اما با فهمیدن نقش مخصوصا نقش‌هایی که در دوران معاصر است و در زمان‌های تاریخی سپری نمی‌شود که احتیاج به تحقیقات زیاد داشته باشد، کار راحت‌تر است. در اطرافمان افراد در سنین مربوط به این دوران وجود دارند و آنقدر درباره آن ها مطالعه کرده‌ایم و خاطرات خوانده‌ایم که مشکل نباشد.

گودرزی که در سریال «لحظه گرگ و میش» ایفاگر نقش «مادر» است، ادامه داد: البته «توران» نقش سختی بود اما نه برای من؛ چون نقشی ملودرام بود و من عاشق نقش‌های ملودرام هستم و از بازی در این نقش بسیار لذت بردم. آقای اسعدیان نیز در هرجایی از صحنه که لازم بود به ما کمک می‌کردند.

این بازیگر با سابقه تلویزیون در پاسخ به این سوال که در «لحظه گرگ و میش» ما شاهد حضور بازیگران کار اولی هستیم، به عنوان هنرمندی با سابقه، کار در کنار این بازیگران چطور بود؟ توضیح داد: کار با این بچه‌ها عالی بود و تک تک آن‌ها به من انرژی می‌دادند و همکاری با آن ها برایم بسیار لذت بخش بود و خیلی آن ها را دوست داشتم.

گودرزی با ابراز امیدواری برای موفقیت بازیگران جوان سریال، بیان داشت: امیدوارم این بازیگران تازه کار برای کارهای بعدی هم انتخاب شوند و بتوانند فعالیت کنند. آن ها سرشار از استعداد، انرژی و انگیزه برای کار کردن هستند و در این سریال به من هم انگیزه می‌دادند. خیلی با هم دوست بودیم و در نتیجه تیم خوبی را هم تشکیل دادیم.

وی در نهایت بیان داشت: خدا را شکر مخاطبان نیز سریال را پیگیری می‌کنند و این خیلی خوب است و نشان دهنده آن است که مردم ما هنوز به سریال‌های ایرانی علاقه‌مندند. خوشحالم که مردم ما را رتوش می‌کنند و خوشحالم که می‌توانیم پاسخگوی سوالات آن ها باشیم تا بتوانیم ایرادات خود را برطرف کنیم.

سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این سریال ۵۰ قسمتی، روایت‌گر فراز و فرود زندگی خانواده‌‌ای اصیل در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.