×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26082 خبر
رشد ۷۵ درصدی جا به جایی ریلی مسافر در منطقه آذربایجان

به گزارش همنوا، محمدرضا قربانی در جمع خبرنگاران، افزود: در این مدت از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بیش از دو میلیون و ۵۶ هزار نفر مسافر جابجا شدند.

وی اظهار کرد: این تعداد مسافر جابجا شده شامل یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۹۱۱ مسافر بین شهری و ۴۴۲ هزار ۷۵۱ مسافر حومه‌ای است.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان افزایش تعداد مسافران بین شهری و حومه‌ای جابجا شده از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در ۱۱ ماه گذشته نسبت مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵۰ درصد و ۳۵۰ درصد است.

قربانی همچنین از آغاز پیش فروش قطارهای نوروزی از ابتدای هفته آینده خبر داد و افزود: از روز شنبه ۱۳ اسفند پیش فروش بلیط‌های نوروزی برای کل مسیرها غیراز مسیر مشهد مقدس از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیرها به صورت غیر حضوری آغاز می‌شود.

وی افزود: از روز یکشنبه ۱۴ اسفند پیش فروش مسیرهای منتهی به مشهد غیر از مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیرها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

قربانی اضافه کرد: از روز دوشنبه ۱۵ اسفند نیز بلیت قطارهای نوروزی مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیرها بصورت غیر حضوری عرضه خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.