×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هیات مدیره انجمن سینماگران

سیدقاسم ناظمی با هیئت مدیره انجمن سینماگران استان دیدار کرده و در جریان مشکلات و مسائل هنرمندان این عرصه قرار گرفت

وی در این دیدار با اشاره به لزوم بهره گیری از انگیزه و توان جوانان در پیشبرد اهداف انجمن گفت : می‌توان با اعتماد به جوانانی که  در این عرصه فعالیت می‌کنند و بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان مسیر رشد و بالندگی فیلم و سینمای استان را هموارتر کرد.

وی، وجود پتانسیل های قوی در حوزه سینما در استان را حائز اهمیت دانست و بر لزوم همراهی و همدلی هنرمندان این عرصه برای فعالیت  قدرتمند این انجمن تاکید کرد.

ناظمی ضمن قدردانی از نگاه مسئولانه و دغدغه های هنرمندان و فعالان حوزه سینما در سطح استان،گفت: انجمن ها بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی  با تاکید به تعامل و همراهی دو سویه برای پیشرفت و پیشبرد فعالیت ها و نگاه خلاقانه در این حوزه، اظهار کرد: در حد امکان همراه و پیشتیبان انجمن و هنرمندانش هستیم.

یادآوری می شود برپایی جلسه‌ی مشترک با سینماگران استان، توجه ویژه به آموزش و ایجاد انگیزه در بین هنرمندان سینماگر جوان از عمده موارد مطروحه در این نشست صمیمی بود.

در این نشست هچنین علی محرمی معاون هنری و سینمایی اداره کل به برخی فعالیت‌های انجمن سینماگران در طول سالهای گذشته و همچنین تخصیص اعتبار چهارصد میلیونی برای حمایت از تولید فیلم در سال 97 اشاره کرد.

وی همچنین همراهی و همدلی را مهمترین عامل در پیشبرد اهداف انجمن برشمرد.

در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن سینماگران استان به بیان دیدگاه های خود در خصوص وضعیت سینمای استان و مشکلات هنرمندان این رشته پرداخته و خواستار رفع این مشکلات شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.