×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
دستگیری باند سارقان غیربومی / سرقت از 83 خانه در تبریز

به گزارش همنوا به نقل از فراجا آذربایجان شرقی، علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر تبريز با شيوه و شگرد هاي همسان و به دليل حساسيت، موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي در ادامه با بيان اينکه کارآگاهان با انجام اقدامات فني و تخصصي و هماهنگي قضايي توانستند 4 نفر از متهمان را که اهل يکي از استان هاي جنوب غربي مي باشد شناسايي و دستگير کنند، افزود: متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته به 83 فقره سرقت منزل در شهر تبريز و حومه به ارز 500 ميليارد ريال اعتراف و ضمن کشف بسياري از اموال مسروقه 2 دستگاه خودرو خارجي نيز که در اختيار متهمان بوده توقيف شد.
محمدی با بيان اينکه سارقان دستگير شده تحت تعقيب ديگر استان هاي کشور بودند ،گفت : هر 4 متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي و جمع آوري اقلام سرقت شده جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضايي شده و با صدور قرار تامين کيفري متناسب به زندان معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان از شهروندان درخواست کرد که منازل خود را مجهز به سيستم ايمني نموده و از خالي گذاشتن منزل خودداري کرده و هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 و يا شماره مستقيم پليس آگاهي 21826005 اطلاع دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.