×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
جنگ اقتصادی نیاز به استراتژی دارد

به گزارش خبرنگار همنوا، محمد فرشکاران در ادامه گفت: من زاده‌ی این استان و بزرگ‌شده‌ی این شهرم و در دو دهه‌ای که از شهرم دور بودم، یاد گرفته‌ان تا با آموزه‌های خودم در این استان خدمت کنم.

معاون سابق برنامه و‌بودجه‌ی کشور تاکید کرد: معتقدم که در مسیر پیشرفت و‌توسعه یک دست صدا ندارد و با وفاق و همدلی تک‌تک دغدغه‌مندان است که می‌توانیم اعتبارات استان را افزایش دهیم و اختیارات استان را در این حوزه به کار بگیریم.

وی افزود: در دولت سیزدهم و با حضور میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه کشور بحث اساسی تغییر ریل به سمت جذب سرمایه‌ها و ایجاد رشد GDP است که اگر اتفاق نیفتد باید قدم به قدم عقب‌نشینی کنیم.

فرشکاران گفت: شناسایی و‌پیشبرد برنامه‌ها با دستگاه‌های اجرایی و کمک و حمایت از جانب ما خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فرشکاران به فعالسازی بخش خصوصی، بازیابی جایگاه و جذب سرمایه‌گذاران خارج از استان و‌کشور، برنامه ریزی کاربردی در پیشبرد سند آمایش سرزمین، استفاده از متخصصان و ظرفیت‌های دانشگاه، نگرش به ظرفیت‌های داخل و خارج استان و ... به عنوان مهم‌ترین اهداف آینده‌ی سازمان اشاره کرد.

محمد فرشکاران در پایان گفت: اگر در ایده‌آل‌های کاری خود دقت عمل نداشته باشیم در مقابل بیت‌المال مسیولیم و در جبهه‌ی جنگ اگر خاک نخوریم و سختی نکشیم به پیروزی دست نخواهیم یافت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.