×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 24 مهر 1400  .::.   برابر با : Saturday 16 October 2021  .::.  اخبار منتشر شده : 16063 خبر
بررسی شکایت مردمی از کم فروشی جایگاه  عرضه بنزین

در پی گزارش از کم فروشی جایگاه های عرضه بنزین با دوتن از کارشناسان سوخت مایع سازمان ملی استاندارد مهندس حاجی زاده و دینی زاده همراه شدیم تا از نزدیک استاندارد بودن نازل های سوخت و میزان خطای آن را بررسی کنیم. 
با شکایت شهروند تبریزی از جایگاه عرضه سوخت بازرسان در بدو ورود بعد از  تست و بازرسی نازل مذکور تمامی نازل های جایگاه را بررسی و میزان خطای آن را کمتر از 50 سی سی ثبت کردند. که از نظر استاندارد، سالم و قابل استفاده بود.

 شرایط روند بازرسی در کمتر از ۱ ساعت از زمان ثبت شکایت تا رسیدن کارشناسان سازمان ملی استاندارد صورت گرفت که نشان دهنده حساسیت موضوع عرضه بنزین برای شهروندان است.

حاجی زاده افزود: اکیپ مشترک شرکت ملی نفت و سازمان ملی استاندارد سالانه بصورت دوره ای با هدف نظارت بر دستگاه های نازل سوخت مایع و کنترل هر چه بهتر بر عملکرد آنها و الصاق برچسب استاندارد بر روی نازل ها بازرسی‌های خود را انجام داده و در صورت شکایت همشهریان موضوع را در کمتر از ۱ ساعت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در این بازرسی‌ها اگر عدم انطباقی در دستگاه‌های نازل سوخت دیده شود برای رفع مشکل به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع‌رسانی شده و پس از اصلاح یا تعمیر نازل سوخت، تست مجددی روی آن انجام می‌گیرد و اگر چنانچه مشکل دستگاهی رفع شود برچسب استاندارد بر روی دستگاه نصب و در غیر این صورت مالک جایگاه تا زمان اصلاح و تعمیر نازل سوخت امکان بهره‌برداری از نازل را نخواهد داشت.شهروندان توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.