×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
بخشی از پروژه بزرگراه «سراب - بستان‌آباد» توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا این پروژه در سه قطعه در حال اجرا است که طول قطعه یک ۲۷ کیلومتر بوده که زیر بار ترافیک رفته، قطعه دو به طول ۲۵ کیلومتر بوده که هفت کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته و قطعه سه به طول ۲۵ کیلومتر بوده که ۱۲ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته است.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در رابطه با پروژه بزرگراه سراب - بستان‌آباد گفت: باتوجه به پیگیری‌های نماینده سراب در مجلس، این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدوارم بخش‌های باقی مانده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود ۱۵ کیلومتر از این پروژه قبل از فرارسیدن فصل سرما زیرسازی و آسفالت ریزی شده و به بهره‌برداری برسد.
اسلامی در خصوص مشکلات این مسیر همچون نبود گاردریل در برخی از کیلومترها، اظهار کرد: گاردریل ایمنی ایجاد نمی‌کند و مردم باید مقررات را رعایت کنند؛ البته نواقصات پروژه‌ها رفع می‌شود.
وی افزود: شرایط بودجه خاص بوده و باید بر اساس آن وعده دهیم تا ضمن عمل به تعهدات، کاستی در پروژه ایجاد نشود.
اسلامی در خصوص مشکلات مسکن مهر سراب، گفت: شورای مسکن استان‌ها بعد از وقفه چند ساله تشکیل می‌شود و دستورات لازم جهت حل مشکلات مسکن مهر سراب داده شده است. در مجموع  اگر مشکلات مسکن مهر ناشی از مسائل حقوقی، قضایی و اختلافات داخلی نباشد، رفع می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.