×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 1 آبان 1403  .::.   برابر با : Tuesday 22 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26120 خبر
بازدید ۳۷۰ هزار نفر از نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز

به گزارش همنوا حبیب ماهوتی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بر اساس آمار ارایه شده از تعداد بازدید کنندگان، در بازه زمانی ۴.۵ روز از گشایش این نمایشگاه ها، ۳۷۰ هزار نفر از آنها بازدید کردند و روزهای پنجشنبه و جمعه حجم مراجعه کنندگان به نمایشگاه موجب بروز ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی و خروجی نمایشگاه بین المللی تبریز شده بود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت دولت از برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب رونق صنعت گردشگری و صنایع دستی در کشور می شود، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری صندوق کارآفرینی امید و ایجاد شعبه در داخل این نمایشگاه، تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی سهل الوصول به خریداران از این نمایشگاه اعطا کرد که این موضوع در خرید مردم از نمایشگاه و فروش غرفه داران نقش بسزایی ایفا کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: بر اساس آمار ارایه شده از سوی این صندوق، ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت یکساله در اختیار خریداران صنایع دستی از این نمایشگاه قرار گرفت.بر اساس آمار ارایه شده از سوی این صندوق، ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت یکساله در اختیار خریداران صنایع دستی از این نمایشگاه قرار گرفت.

ماهوتی، با تاکید بر ارایه چنین خدمات و تسهیلاتی در سایر نمایشگاه ها برای افزایش قدرت خرید مردم و رونق اقتصادی کشور، ادامه داد: حضور آژانس ها و شرکت های هواپیمایی در این نمایشگاه نیز به نوبه خود موجبات آشنایی مردم از این شرکت ها و افزایش آمار سفر به مناطق تاریخی و گردشگری کشور را فراهم کرد.

وی یادآور شد: حضور شرکت کنندگان در این نمایشگاه با لباس های محلی در غرفه ها نیز علاوه بر ایجاد جلوه خاص در نمایشگاه، موجب معرفی فرهنگ و تنوع پوشش مردم مناطق مختلف کشور و آشنایی نسل جدید با فرهنگ های اصیل ایرانی و تنوع پوششی آن ها شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.