×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403  .::.   برابر با : Tuesday 16 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25356 خبر
اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در تبریز آغاز شد

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این خبر گفت: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ با محوریت خدمت رسانی به تمامی مناطق و محلات شهر از دهم اسفند ماه شروع و تا پایان سال جاری تداوم خواهد داشت.

وی گفت: چاله‌زدایی و رفع کیست آسفالت، پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری یکی از آیتم‌های مورد اجرا در قالب طرح استقبال از بهار خواهد بود و در کنار آن حذف موانع فیزیکی و جمع‌آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی از سطح شهر نیز در دستور کار نیروها قرار خواهد گرفت.

قربانیان در خصوص دیگر آیتم‌های مورد اجرا در قالب طرح استقبال از بهار گفت: شست و شو و رنگ‌آمیزی جداول، شستشوی نرده‌ها، تعمیر باکس‌های زباله، تنظیف به موقع معابر و رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در پارکها و سطح معابر به همراه رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر، از دیگر برنامه‌های در دست اجرای معاونت خدمات شهری در آستانه سال جدید خواهد بود.

قربانیان ادامه داد: همچنین ترمیم جداول و پل‌ها، هم‌سطح‌سازی دریچه‌ها، رفع و ساماندهی سد معبر و ساماندهی ورودی‌های شهر از دیگر فعالیت‌های مهم در قالب طرح استقبال از بهار است که به همت نیروهای تلاشگر خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در پایان سخنانش اظهار کرد: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ از دهم اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان سال در تمامی مناطق دهگانه شهر تبریز تداوم خواهد داشت.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.