×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25241 خبر
ایجاد خودروسازی سوم آذربایجان شرقی در شبستر

به گزارش همنوا، صابر پرنیان در بازدید از واحد صنعتی شیرین عسل در شهرستان شبستر اظهار کرد: ایجاد خودروساز سوم در استان علاوه بر این که باعث توسعه 700 شرکت اقماری می شود، تحول بزرگی در این صنعت نیز ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: باید با ایجاد هماهنگی بین تمام دستگاه های اجرایی کمک کنیم سرمایه گذاری صنعتی در استان افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تصریح کرد: اقدامات بزرگی از سوی واحدهای بزرگ صنعتی شروع شده که می تواند واحدهای کوچک را نیز پشتیبانی کند.

پرنیان با اشاره به اهمیت تامین نیازهای اساسی استان از سوی شرکت های تولیدی بزرگ گفت: تمام دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت های موجود باید کمک کنیم تا شرکت های بزرگ صنعتی افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توسعه و ایجاد شهرکهای خصوصی در استان اظهار کرد: سیاست وزارت صمت، هدایت به سمت شهرک های صنعتی خصوصی است چرا که هیچ گونه هزینه ای برای دولت ندارد و حتی بخش خصوصی بهتر از دولت اقدامات اجرایی را انجام می دهد.

وی ضمن درخواست از معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با استفاده از ظرفیت های قانونی بستری فراهم شود تا افراد علاقمند، بر اساس سند آمایش سرزمینی و نیازهای استان در حوزه صنعت سرمایه‌گذاری کنند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.