×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
افزایش ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش همنوا، مهرداد ستاره اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت ۴۰۷ نفر مرد و ۱۳۵ نفر زن بودند که هرکدام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب چهار و ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در این مدت به ترتیب با ۳۶۷ فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، ۹۳ نفر در مسیرهای درون شهری، ۱۹ نفر در جاده های خارج از استان و ۲۰ نفر نامعلوم و سایر راه ها گزارش شده است.

ستاره همچنین یادآور شد: ۱۹ نفر از این تعداد خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و ۲۴ نفر نیز با فاصله بیش از ۳۰ روز از زمان تصادف فوت کرده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در شهریور امسال تعداد ۱۱۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است که ۹۰ نفر از آنان مرد و ۲۹ نفر زن بودند.

ستاره افزود: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی آذربایجان شرقی ۱۰ هزار و ۳۵ نفر بوده که از این تعداد هفت هزار و ۷۰ نفر مرد و ۲هزار و ۹۶۵ نفر زن بودند.

وی گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی هشت هزار و ۴۵۶ نفر گزارش شده حدود ۱۹ درصد افزایش دارد.

تعداد کل فوتی های تصادفات رانندگی سال گذشته آذربایجان شرقی ۹۲۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۹۴ نفر زن و ۷۳۳ نفر مرد بودند، مصدومان این حوادث نیز درسال گذشته ۱۵هزار و ۶۴۴ نفر گزارش شده که چهار هزار و ۱۲۴ نفر از آنان زن و ۱۱ هزار و ۵۲۰ نفر مرد بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.