×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
اعتصاب گسترده کارگران پیمانکاری و قراردادی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی وارد هشتمین روز خود شد.  به گزارش عصر ایران، بر اساس گزارش‌هایی که با ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی همراه است، اعتصاب ه

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: ۱۸ نفر (همگی مرد) براثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۸ نفر گزارش‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری هم نوا؛ به نقل از ایلنا، علی عباسی با اشاره به غیربومی بودن ۶۷ درصد از غرق‌شدگان گفت: شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، عدم آشنایی با فن شنا، عدم آگاهی از تفاوت شنا از دریا و استخر از دلایل بروز حادثه برای گردشگران است

بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی، شهرستان‌های محمودآباد با ۶ و چالوس با ۴ دارای بیشترین غرقی و نوشهر. بابلسر و جویبار هرکدام با ۲ نفر و شهرهای نور و تنکابن هرکدام با یک مورد کمترین آمار را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان، 21 تا 30 سال سن را با 12 مورد بیشترین و پس‌ازآن 11 تا 20 با ۷ مورد و ۶۰ تا ۵۱ سال با یک مورد کمترین سن غرق‌شدگان اعلام کرد.

عباسی افزود: بیشتر مغروقان باوجود توصیه‌ها و هشدارهای مکرر، محدوده‌های ایمن‌سازی نشده و خارج از طرح را برای شنا انتخاب کرده بودند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.