×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 5 آبان 1403  .::.   برابر با : Saturday 26 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26134 خبر
استفاده از ظرفیت بانوان بدون رویکرد جنسیتی

به گزارش همنوا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بهرام سرمست در دیدار مسئولان و دبیران احزاب اصولگرا، با اشاره به اینکه استان ما با انتخاب آقای دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری بار دیگر مبداء تحولی اساسی در کشورمان شده است، اظهار کرد: برای مردم آذربایجان شرقی موفقیت آقای پزشکیان اهمیت دوچندان دارد.

وی بر لزوم تمرکز روی اشتراکات جریان‌های سیاسی برای تحقق برنامه‌های توسعه و امید آفرینی در بین مردم تاکید کرد.

وی افزود: خوشحال هستم امروزه بلوغ سیاسی در استان به حدی رسیده که مطالبات گروه‌ها و جریان‌های سیاسی فراتر از منافع فردی و گروهی است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای کمک به تسریع در اجرای برنامه‌های توسعه استان و ارتقاء سطح عمران، آبادی و رفاه آن باید به جد از هرگونه افراط و تفریط در هر زمینه‌ای و از سوی هر جریان و گروهی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تبریز و آذربایجان در بزنگاه‌های تاریخی ایران زمین نقش‌آفرین بوده‌اند، خاطرنشان کرد: از نظر تاریخی و فرهنگی نیازمند احیای مکتب تبریز از طریق ارج‌گذاری به مفاخر و مشاهیرمان هستیم.

وی مطرح کرد: تلاش برای رونق ترانزیت استان از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان است که هرچند معتقدم هرگونه برنامه‌ریزی و کار عملیاتی در این بخش در درازمدت نتیجه بخش خواهد بود.

سرمست اضافه کرد: فعال کردن کریدورهای ترانزیتی و توسعه مسیرهای ریلی از اولویت‌هایم در منصب نماینده عالی دولت در استان است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم زنجیره‌های تولید در استان را کامل کنیم، ادامه داد: در این راستا فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی و تجاری را به جد دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اراده لازم برای حضور بانوان در حوزه‌های مدیریتی را دارم، بیان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان بدون رویکرد جنسیتی اهمیت زیادی دارد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه منطقه آزاد ارس باید برای استان آورده داشته باشد، گفت: من استاندار دولت آقای پزشکیان هستم و باید وفادار به گفتمان دولت چهاردهم باشم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.