×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
بوستان جدید در مرکز شهر احداث می شود

به گزارش همنوا، حسین منیری فر شهردار منطقه 8 تبریز در این خصوص به خبرنگاران، گفت: با توجه به وجود مکانهای تاریخی و گردشگری مختلف از جمله مسجد کبود(گوی مسجد)، کهنه بازار و موزه عصر آهن، در خیابان روشنایی و موقعیت تاریخی این خیابان که محل عبور جاده ابریشم است، شهرداری منطقه ۸ عملیات احداث بوستان شهری در خیابان روشنایی را آغاز و مصمم است عملیات اجرایی این بوستان را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند.

وی این پروژه را در راستای توسعه فضای سبز بافت تاریخی شهر دانسته و اظهار امیدواری کرد: با احداث این پارک شاهد افزایش ارزش گردشگری خیابان روشنایی، مسجد کبود، رهلی بازار و موزه عصر آهن باشیم.

شهردار منطقه ۸ در خصوص مشخصات این پروژه گفت: بوستان خیابان روشنایی در فضایی به وسعت ۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع  و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان، احداث می شود که دارای معماری خاصی بوده و انواع مبلمان شهری خاص و پایه چراغهای سنتی در این بوستان نصب خواهد شد.

منیری فر براهمیت احداث فضای سبز در بافت مرکزی شهر تاکید کرد وگفت: تلاش داریم در کمترین زمان ممکن این پروژه را اجرایی کرده و تقدیم شهروندان گرامی کنیم.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.