×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز در عجب شیر

به گزارش همنوا به نقل از ایرنا، سرهنگ ابراهیم فیضی زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با سوء استفاده کنندگان اقتصادی، ماموران یگان امداد شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودروی خاور و یک دستگاه نیسان مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۲هزار و ۷۴۱ قطعه مرغ و بوقلمون زنده قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی و بارنامه مجاز کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.
جانشین انتظامی شهرستان عجب شیر با بیان اینکه در این خصوص چهار متهم دستگیر و چهار دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و قاچاقچیان فرآورده‌های دامی و طیور در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و از شهروندان درخواست می‌شود تا هرگونه موارد مشابه و مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

معرفی چهار مرغ فروش به تعزیرات حکومتی، برخورد با گرانفروشی گوشت مرغ در عجب شیر

رییس صنعت و معدن و تجارت شهرستان عجب شیر با بیان اینکه با گرانفروشی مرغ برخورد می شود، افزود: بنابر ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور، گوشت مرغ آماده طبخ  ۲۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و در سطح شهرستان نیز قیمت مرغ نباید بیش از قیمت مصوب باشد.
هوشنگ دادخواه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: هیچ کمبود در عرضه و تولید گوشت مرغ در شهرستان وجود ندارد و مردم شهرستان نیز می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق شماره ۱۲۴  یا با شماره تلفن اتاق اصناف ۳۷۶۲۵۱۷۷ اطلاع رسانی کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عجب شیر تأکید کرد: در صورت وصول هرگونه شکایت در سریعترین زمان نسبت به برخورد با واحدهای متخلف اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه مصرف مرغ روزانه مردم عجب شیر در روزهای عادی ١/۵ تن است، افزود: در شهرستان عجب شیر در سال جاری علاوه بر توزیع گوشت مرغ منجمد بیش از ۳۰ تن مرغ گرم کشتار روز در بین مرغ فروشی ها توزیع شد و این روند تا زمان اشباع کامل بازار ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.