×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، حسین عزیزعلی در تشریح این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (آقایان)، دعاخوانی، هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم (آقایان) و تفسیر عمومی قرآن کریم بین متسابقان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: امسال، ثبت‌نام از شرکت کنندگان در چهل‌و سومین دوره مسابقات قرآن با وجود شیوع ویروس کرونا از ششم اردیبهشت ماه الی شانزدهم خرداد ماه انجام شد، متأسفانه به دلیل شیوع کرونا و مشکلات پایگاه اینترنتی تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال‌های گذشته بسیار پایین بود.

 

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در بسیاری از شهرستان‌های استان تعداد ثبت‌نام کنندگان به حد نصاب نرسید، ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻃﺒﻖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﺭﯾﺰﯼ‌ﻫﺎ بر اساس صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مدیریت زمان و رعایت فاصله اجتماعی و مراقبت بهداشتی در ایام کرونایی ﻭ همچنین ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ‌ﻫﺎﯼ ﺑﻪ‌ﻋﻤﻞ ﺁﻣﺪﻩ مرحله شهرستانی و استانی ﭼﻬﻞ‌ﻭﺳﻮﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ طی دو روز 15 و 16 مردادماه در تبریز برگزار می‌شود.

 

عزیزعلی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه 307 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند،خاطرنشان کرد: از این تعداد 154 نفر آقا و 153 نفر از بانوان هستند که طی دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند. آزمون کتبی مرحله استانی رشته تفسیر عمومی و رشته‌های معارفی این دوره از مسابقات نیز به‌صورت همزمان با سراسر کشور، ۲۴ مردادماه با حضور 63 شرکت‌کننده در تبریز برگزار می‌شود.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.