×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش همنوا متن پیام حجت‌الاسلام آل‌هاشم و محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:
طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نویدبخش استمرار مقتدرانه و باثبات نظام جمهوری اسلامی و بیانگر عزم و اراده  آهنین ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است.
ملتی که با رهبری‌های داهیانه پیر و امام خویش، بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را درهم کوبیدند و پیروزی حق بر باطل را فریاد زدند.
دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن، تجلی شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده کشورمان در گسستن زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر و پیمودن گام‌های خود کفایی برای توسعه ایران عزیز است .
پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوافضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی‌های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و استقلال و خود کفایی را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند .
در سالی که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در شرایطی که دشمن با حربه اقتصادی و هدف قرار دادن تولید و معیشت مردم و تضعیف روحیه امید، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده، ملت همیشه در صحنه باآگاهی و بصیرت و با پیروی از فرامین و رهنمود های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و اقتدار و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی طی خواهند کرد.
اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بار دیگر وفاداری خود را به  انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.
سیدمحمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
محمدرضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.