×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Wednesday 24 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25392 خبر
پژمانفر :دولت و صدا و سیما برای ورود به بورس، مردم را آموزش دهند

به گزارش همنوا به نقل از ایرنا، نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی روز دوشنبه در نطق میان دستور خود اظهار داشت: از مردم ایران اسلامی که در همایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه جلوه‌های بزرگی را آفریدند و به آحاد مردمی که تحت فشار بودند این پیام را دادند که اگر مسئولان شما و دردهایتان را فراموش کردند ما مردم مومن و انقلابی شما را فراموش نمی‌کنند، قدردانی می‌کنم.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: از کسانی که پویش بزرگ نذر سلامت در روزهای آغازین بیماری کرونا در جامعه را شکل دادند و در مشهدالرضا راه‌اندازی کردند و همچنین از آستان قدس‌ رضوی که بدون سر و صدا در بالاترین سطح، کمک‌هایی را در روزهای نخست به کارگران، دستفروشان و همه کسانی که به دلیل کرونا بیکار و سفره آنها خالی شده بود پرداخت، قدردانی می‌کنم.

 

پژمانفر بیان داشت: همین‌جا به خیل عظیم هنرمندان و مستندسازان کشور، خصوصاً خراسانی که اثبات کردند می‌توانند پا جای شهید آوینی گذاشته و این جلوه‌های الهی را به نمایش گذارند، اجازه ندهند این امر به فراموشی سپرده شود.

 

وی ادامه داد: به عنوان برادری کوچک در حوزه فرهنگی می‌خواهم به ندای رهبری لبیک گفته و حضور پرشوری در صحنه داشته باشد و بر وزارت ارشاد و تمامی دستگاه‌های فرهنگی لازم است نهایت مساعدت را با این عزیزان داشته باشد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات رهبری در ستاد کرونا و نیاز شدید جامعه به دعا و معنویت که ماه مبارک رمضان اوج آن است، با پشتوانه معنوی ایجاد شده در این ماه که تا یک سال می‌توانیم در مقابل هجمه شدید شیاطین خود را حفظ کنیم. لازم می‌بینم این ستاد با نظرخواهی از کسانی که به این موضوع توجه داشته تجدیدنظر کند.

 

وی تصریح کرد: قطعا حضور در صحن‌های مطهر و مساجد با رعایت پروتکل‌های روشن و شفاف فرصتی برای بهره‌برداری آحاد مردم از شب‌های قدر است.

 

پژمانفر خاطرنشان کرد: چهار سال است که در منطقه مظلوم کلات، سیل‌ها تجربه تلخی را برای مردم ایجاد کرده و متاسفانه عدم انجام تکالیف قانونی دستگاه‌ها روز به روز مردم را بر ماندگاری در این منطقه متزلزل می‌کند و متاسفانه این امر کوچ‌هایی را با چشم‌های اشکبار بر مردم این منطقه و حاشیه‌نشینی واداشته است.

 

وی افزود: مسئولان محترم به داد مردم کلات برسید از کجا و کدام مشکلات مردم این منطقه بگویم که نتوانسته‌ایم آن را حل کنیم. من از مردم این منطقه با توجه به کوتاهی‌های صورت گرفته عذرخواهی می‌کنم.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یادآور شد: کوه‌خواری و تصرفات بی‌رویه زمین‌های منابع طبیعی که عمدتاً توسط دستگاه‌هایی به نوعی متولی این امور هستند غوغا می‌کند، ارتفاعات جنوب مشهد و زمین‌های اطراف مشهد نمونه‌ای از این زخم‌هایی است که بر پیکر جامعه وارد شده و موجب جراحت بی‌اعتمادی بر مردم شده است.

 

پژمانفر عنوان کرد: موضوع سهام پدیده امروز در بورس عرضه شده است. از همه کسانی که تلاش کردند مشکل مردم حل شود از جمله استاندارد استان خراسان رضوی قدردانی می‌کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: به مردم و سهام‌داران پدیده توصیه می‌کنم سهام خود را زود نفروشند زیرا ارزیابی‌های صورت گرفته مرتبط به سال ۹۴ است و در صورت ارزیابی مجدد و همچنین افزایش سرمایه که مقرر شده صورت بگیرد مطمئناً جبرانی برای خسارت‌های مادی و معنوی شما خواهد بود.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به مسئولان متذکر می‌شوم چرا سامانه سناپ ( سامانه نقل و انتقال سهام پدیده) را جمع‌آوری و شرایط سهام ابنیه را برای ورود به بورس مهیا نمی‌کنید؟ مگر شما نمی‌گویید سهام فروشی خارج از بورس، خلاف قانون است.

 

پژمان‌فر اظهار داشت: با توجه به حساسیت مجلس آینده، تشکیل جلسه وفاق برای جمع‌آوری چارچوب نحوه اداره مجلس و بررسی فرایند نهایی جهت رسیدن به نامزد واحد در مجلس یازدهم در سه گام، یک مساله امیدوار کننده است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم در این جلسه بتوانیم موجب انسجام، وحدت واقعی و خروج از روال گذشته مجلس برای آغاز فعالیت‌های خود باشیم. در این جلسه و جلسات سعی شده که زمینه ایجاد وحدت واقعی شکل گرفته و بازی‌های از پیش طراحی شده را کنار بگذاریم.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید مجلسی را تشکیل داد که اولویت آن مسائل مردم باشد و این اتفاق صورت نمی‌گیرد مگر اینکه در همه مسائل و اقدامات از بدعت‌های گذشته مانند شام دادن و اقدامات پلشت دیگر دست برداریم.

 

پژمانفر عنوان کرد: مسئله بورس نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده اما در عین حال بر دولت و صدا و سیما لازم است که به مردم آموزش‌های لازم برای ورود به این عرصه بدهند تا مردم دار و ندار خود را در مسیری قرار ندهند که بعداً پشیمان شده و این امر موجب تجمعات بزرگتر در آینده شود.

 

وی گفت: از طرفی دیگر ارائه اعطای خدمات به مردم در کد بورسی، احتیاج به صف کردن آنها در این فضای نامناسب ندارد. بر دولت لازم است تا شرایط را برای رفع مشکلات مردم فراهم کند.

 

نماینده مشهد و کلات در مجلس خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مجلس دهم هم بتواند خدمت شایسته‌ای در کنار خدمات دیگر در اولویت‌های مردم داشته باشد اما برخی افراد اجازه ندادند.

 

پژمانفر افزود: شاید مجلس در زمینه قانونگذاری اقداماتی را انجام داد اما در حوزه نظارت نتوانست وظایف خود را انجام دهد و امروز کارنامه ناموفقی برای مجلس دهم به یادگار گذاشت  امیدواریم مجلس یازدهم مجلس بی‌حاشیه‌ای برای انجام خدمت خالصانه به مردم باشد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.