×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
پورمحمدی: بخشی از گرانی‌ها ناشی از جو روانی است

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در این نشست بر ایجاد شبکه و سیستم جامع توزیع در سطح ملی و استانی تأکید کرد و گفت: تحریم‌ها فرصتی برای شبکه‌سازی در زمینه توزیع کالاهای اساسی است.
وی با اشاره به توزیع برخی از اقلام اساسی با قیمت پائین در بازار، گفت: بخش عمده این اقلام بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود و باید نظارت جدی صورت گیرد تا حاشیه‌ها مانع از توزیع مناسب آنها نشود.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: توزیع اقلام اساسی در هفته‌های اخیر، تاثیر ملموسی بر وضعیت بازار نداشته و این نشان می‌دهد که در کیفیت توزیع نیز باید دقت شود.
وی با اشاره به اینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از جو روانی است، افزود: تأمین کالاهای اساسی در اولویت نخست است و در مورد قیمت کالاها نیز باید از روش‌هایی که موجب افزایش قیمت و ملتهب شدن بازار می‌شود خودداری شود.
پورمحمدی اضافه کرد: اگر نهاده‌ها و مواد اولیه تولید قیمت مشخص داشته باشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت کالاهای نهایی نیز مشخص باشد.
در این نشست گزارش سازمان‌های مسئول در خصوص تولید، تأمین و توزیع اقلام اساسی و محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم در بازار و همچنین روند تأمین و توزیع میوه شب عید ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.