×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با «کالابرگ»

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا،سیدرضا یحیوی با بیان اینکه ۴۱ میلیون نفر امکان بهره‌مندی از امتیاز تشویقی طرح کالابرگ الکترونیک را دارند، اظهار کرد: در راستای تسهیل خرید مردم، وزارت رفاه با فروشگاه‌های اینترنتی مکاتباتی انجام داده تا امکان خرید ازاین فروشگاه‌ها نیز فراهم شود که در حال حاضر امکان خرید از فروشگاه اینترنتی «اسنپ‌مارکت» در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک برای ۹ دهک درآمدی فعال است اما بهره‌مندی از امتیاز تشویقی تنها مشمول دهک‌ یک تا پنج درآمدی است.

مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: به عبارتی اگر افراد مذکور مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌شان را از میان کالاهای اساسی تعریف شده در طرح کالابرگ الکترونیک، خریداری و مصرف کنند، مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی خواهند شد. همچنین تورمی که تا پایان سال به‌روی این اقلام ایجاد می‌شود، توسط دولت پوشش داده خواهد شد.

یحیوی در ادامه نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک را تشریح و خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط اسنپ‌مارکت متصل به طرح و در حال ارائه خدمت است. افراد پس از نصب اسنپ مارکت در تلفن همراه خود و ورود به برنامه «خریدار»، کالاهای موردنیاز خود را انتخاب کرده و پس از طی مراحل خرید، در مرحله آخر و قبل از واریز وجه، گزینه «استفاده از کالابرگ» را انتخاب و باید رمز یکبار مصرف ۸ رقمی دریافتی از اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) یا کد USSD اعلام شده به شماره #۱۴۶۳*۵۰۰* را وارد کنند.

وی ادامه داد: سپس اعتبار کالا برگی سرپرست خانوار محاسبه می‌شود و می‌توانند هنگام خرید از یارانه خود استفاده کنند.

مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اعلام کرد در حال حاضر امکان استفاده از اعتبار مهرماه در طرح کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران فراهم است.

یحیوی این را هم گفت که در حال اتصال سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیز به این طرح هستیم تا بتوانیم دسترسی مردم را به این طرح بزرگ آسان‌تر کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.