×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی در غیاب استاندار

به گزارش همنوا، رویه انتصاب مدیران اجرایی در استان، معمولاً با هماهنگی مدیر ارشد استان و وزارتخانه مرتبط صورت می‌گیرد؛ در این میان، ممکن است نظر مشورتی برخی نمایندگان مجلس نیز تاثیرگذار باشد، اما در هر حال، نظر استاندار، چه از منظر اداری و چه از حیث اخلاقی، مهم و تعیین کننده است.

با این حال، وزیر جهاد کشاورزی، در حکمی، راساً برای جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، حکم زد تا استاندار آذربایجان‌شرقی –که به زودی منصوب می‌شود- چاره ای جز همکاری با مدیرکل جدید جهاد کشاورزی نداشته باشد.

غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی در حکمی شهرام شفیعی را به عنوان سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد، آن هم در حالی که هنوز هیچ‌یک از وزرا، مدیران اجرایی استان را تغییر نداده و منتظر نهایی‌شدن وضعیت استانداری هستند.

نوری، وزیر جهاد کشاورزی، سال‌ها نماینده مجلس بوده و جدا از تخصص اجرایی، فرد اخلاق‌مداری نیز شناخته می‌شود، با این حال به نظر می‌رسد، عوامل دیگری تاثیرگذار بوده تا پیش از انتصاب استاندار، حکم جهاد کشاورزی را یک‌سره کند. 

پیش از این نوری، در حکمی، اکبر فتحی، مدیرکل سابق جهاد کشاورزی استان را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرده بود. مراسم معارفه سرپرست جدید نیز با حضور فتحی، برگزار شده است.

شهرام شفیعی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی و معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان را در کارنامه خود دارد.

با این انتصاب شتابزده و خارج از عرف، نخستین مدیر اجرایی آذربایجان‌شرقی منصوب شد؛ البته در غیاب مدیر ارشد استان!

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.