×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
متهم به ۱۶ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد

سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان این که تمامی سرقت ها به روش تخریب قفل درب خودرو ها بوده افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و استخراج تصاویر سارق از دوربین های مدار بسته محل های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی متهم سابقه دار به هویت معلوم شدند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان جرم به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

وی عنوان داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان ، متهم از قبول اتهام خودداری و اذعان داشت که مرتکب بزه نشده است اما با توجه به سوابق قبلی متهم و دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده، نهایتا متهم لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت: با پرسه زنی در خیابان‌ها و کوچه های خلوت خودرو های پارک شده را شناسایی و با استفاده از شاه کلید و تخریب درب خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کردم.

سرهنگ سلطانی خاطر نشان شد : در نتیجه بنا به اقرار متهم مجموعا به ۱۶ فقره سرقت قطعات خودرو معترف و با راهنمایی متهم بازسازی صحنه های سرقت انجام و ارزش ریالی پرونده های مکشوفه دو میلیارد ریال بر آورد شده است که پرونده به همراه متهم جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضایی گردید و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی داخل خودرو حین ترک آن در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.