×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
قطع برق در بخش خانگی آذربایجان‌شرقی به صفر رسید

به گزارش همنوا، محمد کلامی در جلسه کارگروه مدیریت مصرف برق استان با اشاره به اینکه امسال قطعی برق در بخش خانگی استان تقریباً صفر بود، اظهار کرد: اتفاقی که امسال در بخش صنعت افتاد، بی‌نظیر بود و در اثر تلاش‌هایی که صورت گرفت، برق مورد نیاز صنایع استان به طور کامل تأمین شد.

وی با بیان اینکه میانگین مصرف برق صنایع در ماه گذشته بیشتر از میانگین مصرف آنها در طول سال بود، افزود: وضعیت فعالیت صنایع در دوره اوج مصرف امسال بسیار بهتر از سال گذشته بود و در خصوص نحوه مدیریت مصرف تلاش خوبی از سوی مجموعه صنعت برق استان صورت گرفت.

کلامی بیان داشت: در مجموع فضای کسب‌وکار استان به سمت ارائه خدمات بهتر به صاحبان صنایع پیش می‌رود و در خصوص تسهیلات بانکی نیز نسبت تسهیلات به منابع امسال در وضع بسیار بهتری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از اتاق بازرگانی تبریز خواست تا با رصد تغییرات بازارهای داخلی و جهانی، صاحبان صنایع و مشاغل را به سمت استفاده از فرصت‌های جدید اقتصادی و برنامه‌ریزی برای ورود به بازارهای جدید راهبری کند.

وی همچنین به توافقات استان با شرکت ملی مس ایران در حوزه تولید برق اشاره کرد و گفت: با احداث سه نیروگاه خورشیدی، بادی و حرارتی توسط شرکت ملی مس، ظرفیت تولید برق در استان به میزان ۶۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد.

در این جلسه مدیران صنعت برق استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت تولید و توزیع برق ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.