×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
عزیزی: فدراسیون تنیس هیچ زمینی در اختیار ندارد/ چهارگزینه برای هدایت تیم ملی مدنظر است

به گزارش هم‌نوا به نقل از میزان، داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس، در مورد برگزاری مسابقات تنیس در زمین‌های مجموعه المپیک جزیره کیش اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

 

*تنیس یک ماه با جزیره کیش همراه بود و چند تورنمنت انجام شد. جام حذفی بانوان را داشتیم که ۷۳ تیم حضور بودند و مسابقاتشان از ۲۳ دی تا ۴ بهمن انجام شد. از ۴ تا ۱۱ بهمن مسابقات ای‌تی‌اف جونیور بود که ۱۱۲ تنیسور از کشورهای مختلف شرکت کردند.

 

*از ۸ تا ۲۳ بهمن نیز جام‌حذفی مردان (جام فجر) برگزار شد. ۱۸۳ تیم حضور داشتند که نشان دهنده علاقه‌مندی خیلی خوب خانواده تنیس به مسابقات است. حضور چند بازیکن خارجی باعث شد سطح‌ مسابقات بالا برود. در فینال هم شاهد مسابقه جذابی بین دو تیم آکادمی احمدوند و توسعه امین‌دارو بودیم. هر مسابقه‌ای که کیفیت خوبی داشته باشه باعث می‌شود سطح کیفی بازیکنان ما بالا برود.

 

*تلاش کردیم مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم البته نقص‌هایی هم وجود داشت که در صددیم آن‌ها را برطرف کنیم و اتفاقات خوبی را برای تنیس رقم بزنیم.

 

*رده‌های سنی ما حدودا تکمیل شده است. تیم دیویس کاپ ما مانده که ۴ گزینه را کمیته فنی معرفی کرد. ۳ گزینه را دیدم. یک‌گزینه مانده که قرار است شنبه او را ببینم. سعی می‌کنیم در هفته آینده تکلیف تیم دیویس کاپ را مشخص کنیم. در کل، رده‌های سنی آقایان جمع بندی شده، بانوان ما هم در هفته پیش اعلام شد و به زودی تمام می‌شود.

 

*عزیزی در مورد این که گفته می‌شود سرمربی تیم‌ملی باید با خودش اسپانسر بیاورد، گفت: برای اولین‌بار است چنین چیزی می‌شنوم.

 

*زمین‌های مجموعه انقلاب اجاره‌اش به پایان نرسیده، با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا و بخشنامه معاون اول، یکسال الحاقیه به بهره بردار مجموعه تعلق گرفت. شرکت توسعه در واگذاری مجموعه استقلال عجولانه برخورد کرد چون مجموعه کاملی برای تنیس بود. الان فدراسیونی هستیم که هیچ گونه سخت افزاری ندارد. به وزیر و معاونان او نیز اعلام کردم. همه هم از این اتفاق ناراحت هستند که چرا فدراسیونی که زمانی مجموعه استقلال، آزادی و شیرودی را داشت الان هیچ زمینی ندارد.

 

*کل اعتبار فدراسیون در سال ۹۸، یک‌ میلیارد و دویست‌ میلیون تومان بود. در سال ۹۹ به سه میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان رسید. با توجه به افزایش نرخ ارز و این که همه تجهیزات این رشته وارداتی است، این‌ عدد هم دردی را دوا نمی‌کند. نمی‌خواهم نگاهم کلا دولتی باشد و باید نگاه اسپانسرینگ از بیرون‌ هم باشد. هر چه قدر مسابقات جذابتر باشند و پخش مستقیم داشته باشیم، اسپانسرینگ ماهم زیادتر می‌شود. این‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه اعضای خانواده تنیس دست به دست هم بدهند تا وضعیت خوبی رقم‌ بخورد.

 

*فدراسیون تنیس هیچ زمینی ندارد. این را با صدای بلند به مسئولان وزارت ورزش اعلام می‌کنم؛ فدراسیونی که زمانی همه چیز داشت، الان همه چیز را از آن گرفته‌اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.