×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403  .::.   برابر با : Tuesday 16 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25356 خبر
عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب

به گزارش همنوا به نقل از فارس، سعید راد در نشست خبری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس، در خصوص نحوه توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار، گفت: با توجه به شرایط فعلی گوشت قرمز منجمد با کارت ملی در 22 میدان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه دست واسطه‌گران و دلالان را کوتاه کنیم این اقدام صورت گرفت و هر شهروند می‌تواند در هفته  3 بار به میدان‌های میوه و تره‌بار مراجعه و هر بار 2 کیلو گوشت قرمز منجمد با قیمت 28 هزار تومان دریافت کند.

راد در خصوص پارکینگ‌های میادین میوه و تره‌بار، گفت: ق یمت‌ها در پارکینگ‌های میوه و تره‌بار بر اساس مصوبه شورای شهر است.

وی در خصوص توسعه پارکینگ‌های میادین میوه و تره‌بار، گفت: با توجه به فضا و محدودیت زمینی که وجود دارد خیلی نمی‌توانیم پارکینگ‌ها را توسعه دهیم اما ساماندهی پارکینگ‌ها در دستور کار است و متناسب با شرایط توسعه را در پیش می‌گیریم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص نظارت بر حجره‌داران میادین میوه و تره‌بار، گفت: ما نظارتی بر روی حجره‌داران نداریم در قراردادی که آمده است اتحادیه موردنظر این صنف بر روی عملکرد آنها نظارت می‌کند.

راد در ادامه از برگزاری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران از 22 تا 30 آذر در بوستان گفتگو خبر داد و گفت: قصد ما حمایت از کالای ایرانی است و در این جشنواره 120 شرکت حضور دارند.

وی تأکید کرد: آمادگی دارد کل هزینه‌های برگزاری جشنواره را در پایان مراسم اعلام کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص نظارت بر فروش محصولات ارگانیک در این جشنواره، گفت: هزینه تولید کالای ارگانیک 1.5 تا 2 برابر از کالای معمولی بالاتر است آن هم به دلیل نوع کشت این محصولات است.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص وجود معارض در ساختمان مرکزی میدان میوه و تره‌بار، گفت: معارض 20 تا 30 میلیاردی نداریم، پروژه در حال اجراست و در خرداد ماه ساختمان جدید آماده بهره‌برداری می‌شود.

راد با تأکید بر این موضوع که 4 شاخص قیمت، کنترل کیفیت، تنوع و مشتری‌مداری سرلوحه کار است، گفت: بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی میانگین اختلاف میوه در میادین میوه و تره‌بار با بازار 42 درصد پایین‌تر، سبزیجات 32 درصد، حبوبات 18 تا 22 درصد و اقلام پروتئینی 9 تا 30 درصد قیمتشان ارزان‌تر است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص گوشت قرمز و مرغ هم گفت: ما نرخ‌گذار نیستیم، گوشت تنظیم بازاری داریم و حاشیه سودی هم ندارد.

وی در خصوص برنامه‌های میادین میوه و تره‌بار در شب یلدا، گفت: انار و هندوانه در تمامی بازارها با نرخ مصوب توزیع می‌شود و همچنین در میادینی که غرفه آجیل داریم، ‌آجیل شب یلدا با 22 تا 30 درصد پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.