×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
ظرفیت بیمارستانهای ارومیه تکمیل شد/افزایش روزانه بیماران کرونایی

به گزارش پایگاه خبری همنوا،ابراهیم حسنی با هشدار نسبت به افزایش روزانه بیماران کرونایی اظهار کرد: تعداد مبتلایان و همچنین بیماران بستری در استان به سرعت در حال افزایش است و هم اکنون بیمارستان‌های طالقانی، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) ظرفیتشان تکمیل شده است.

وی تاکید کرد: چنانچه پروتکل‌ها رعایت نشود و اقدام فوری برای تعطیلی مراکز پر ازدحام صورت نگیرد با مشکل تخت مواجه خواهیم شد، البته یک هفته قبل تذکرات لازم در ستاد استانی مقابله با کرونا داده شده است.

حسنی از شناسایی هزار و ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته هزار و ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و از این تعداد ۲۲۷ نفر بستری شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون از هزار و ۱۴۴ بیمار، ۲۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۳ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

حسنی با بیان اینکه ارومیه با ۸۸، خوی با ۶۱ و میاندوآب با ۲۱ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند، گفت: همچنین با فوت ۵ بیمار مبتلای دیگر، مجموع قربانیان کرونا درآذربایجان‌غربی به ۴ هزار و ۹۲۷ نفر رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.